ВИБАЧТЕ, НА САЙТІ ПРОВОДЯТЬСЯ ТЕХНІЧНІ РОБОТИ SORRY, ON THE SITE CARRIED TECHNICAL WORKS

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЕКТУ «ВЧИМОСЯ САМОСТІЙНОСТІ» / RESULTS OF THE PROJECT «LEARNING INDEPENDENCE»


12 листопада в конференц-залі готелю «Reikarz» було проведено засідання круглого столу, який підсумував результати проекту «Вчимося самостійності», реалізованого Житомирською обласною Асоціацією фахівців соціальної сфери за підтримки Фонду Східна Європа та за рахунок коштів, наданих UniCredit Foundation, Агентством США з Міжнародного Розвитку (USAID) через Фонд Євразія. Всіма учасниками проекту з числа соціально незахищених категорій було відмічено високу ефективність заходів проекту. Особливо вдячними були слова представників Житомирського вищого професійного училища-інтернату та Бердичівського ПТУ №4, в яких навчаються діти-інваліди та діти-сироти, за нові повнофункціональні тренажерні зали, що сприятимуть реабілітації та соціалізації цих дітей.
Не менш важливою, учасники визначили освітню складову проекту для педагогів та батьків з дитячих будинків сімейного типу та практичне продовження їх навчання у проведенні власних тренінгів з цільової аудиторією.
Всі учасники виразили щирі сподівання в продовженні співпраці з ЖОАФСС і її партнерами та реалізації інших продуктивних проектів.





2013/11/12 at the conference hall «Reikarz» was held a roundtable, which summarizes the results of the project " Learning independence ", implemented Zhytomyr Regional Association of social services with the support of Eastern Europe and from funds provided by UniCredit Foundation, the U.S. Agency for International Development (USAID) through the Eurasia Foundation.
All project participants among socially disadvantaged groups was observed high efficiency of project activities . Especially grateful words were representatives of Zhitomir Higher School boarding and vocational Berdichev number 4, which educate disabled children and orphans, the new full- gyms that promote rehabilitation and socialization of children. Equally important, the participants identified the educational component of the project for teachers and parents with family-type homes and continued their practical training in conducting their own training target audience.
All participants expressed their sincere hope to continue cooperation with ZtRASS and its implementing partners and other productive projects